Glosjukan har jag medfött

Det vart en kort jogg igår och kännde mig mycket bättre både fysiskt och psykiskt.
Annars har jag väl skrivtorka. Mycket tankar som vill ut, men inga tankar jag kan dela med mig om här på bloggen tyvärr.
Gick hemmifrån med en oladdad Ipod och boken glömde jag på sängkanten... så tågresan på 40 minuter tog längre tid än vanligt. Men stirra på folk kan man ju alltid göra. Det är ju tyvärr otrevligt atts tirra, men jag skiter i det. Jag kör min grej.
stirra och glo är min grej, det går i familjen. Syrran och min mor gör precis samma :o)



Kommentarer
mamma

VA inte gör väl jag det. Jag bara studerar ansikten

2010-05-03 @ 12:07:40
Therese

Visst är de kul att glo på folk. Ofta får man bra inspiration om vad man kan ha på sig och något man aldrig i livet ens skulle ha en tanke på att köpa. Tur att man är olika.

2010-05-03 @ 17:34:23
therese

Aha ok annars är det ett bra tips att göra för att hålla motivationen uppe till att träna. Hade jag inte anmält mig till de lopp jag har sprungit och de jag kommer genomföra tror jag att jag hade mått sämre både fysiskt och psykiskt. Fast man ska ju göra det man känner man hinner med. Kommer föresten upp i slutet av juni början på juli. Är ni hemma då?

2010-05-04 @ 08:47:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0