Dag 3 i Indien

Hej!
Nu har vi varit har i det exotiska landet i 3 dagar. Det ar underbart!
Idag ska vi aka pa delfintur med bat. Hoppas de har nagra platser lediga.
Andy har varit lite kass i magen, men han kanner sig battre nu. under tiden har jag solat och simmat. Jag har aven studerat min kamera grundligt, och jag borjar forsta den mkt battre nu. Ser fram emot att visa er fotona jag tagit. 
Vi har en hel del planerat under dessa 2 veckor. Vi ska aka pa en sk Flee market vilket ar en jattestor marknad dar de saljer kryddor, smycken, klader mm.
Sen ska vi aka pa en endagstur till ett vattenfall som ska vara otroligt .
Och sa delfinturen vilket jag ser fram emot mycket.
Igar var vi pa en resturang dar de hade sandgolv och var valdigt dunkel belysning.
All mat jag atit har varit fantastisk!!!!
Jag har hittat en massa fina kuddfodral och tyg till mitt rum vilket jag ser fram emot att kopa.
priserna ar lojligt billiga har.  En dags taxiresa med all service ar ungefar 200 kr. Delfinturen kostar 50 kr. En utsokt middag med dricka och allt gar pa ungefar 80 kr per person.
ja, ni ser att man inte behover sendera massa pengar har. Har nog vaxlat in lite for mkt pengar. hehe...
 
Nu ska vi ga och se om vi finner nagon plats pa delfinturen.
 
Kram Liselotte och Andy!
 
Jag mailar om ett par dagar igen.



Kommentarer
Anonym

Oj vad billigt det är. Va rädd om er bacillerna är ju inte synliga tyvärr. Hoppas Andy piggar på sig.

kram mamma

2010-11-16 @ 12:49:37
Therese

Snacka om billigt. vad härligt det låter med sol,bad och delfiner. väntar med spänning på att få läsa mera. hoppas andy piggar på sig.

Ha det bra kram

2010-11-16 @ 18:31:45
URL: http://tezzanlife.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0