Dagen D

Då är dagen kommen. Det bär nu förhoppningsvis iväg till Englandia beroende på snökaoset som det varnas för.
Packad och klar. Har en sak som jag känner inte stämmer. Skulle vilja ta med min rödtopp. Men en extremt rädd kisse bland massa människor är nog ingen hit. Jag kommer sakna min lilla son så det kommer göra så ont i själen att det kommer sprida sig till en fysisk smärta i kroppen. Det är ju tur att syter kommer vara hemma för att ta hand om honom.
Innan det bär ivg till värmen ska vi hälsa på Andys päron, Tyrie (vovven) och mormor. Han mormor är 90 år och världens coolaste tant. Det  kommer bli skoj!
För en gångs skull har jag nog kanske till och med packat för lite. Men ju mer plats i resväskan dessto mer kan jag shoppa billigt!!
Julklappar, saker till mig själv, kryddor osv!
Jag kanske till och med får plats med en elig ko i resväskan, och en elefant... eller kanske inte...



Kommentarer
Anonym

Den där kissen är ETTA på topp listan

2010-11-09 @ 10:34:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0