England

Ar nu i Brighton England hos Andys foraldrar. De matar oss med massa mat sa idag blir det till att springa 5 km pa deras lopband.
Annars har det inneburit socialt umgange, champange, mat, shopping av nodvandiga saker till Indien.
Idag kommer jag som sagt springa, men ocksa packa nodvandigheterna till resan, samt vila.
Hoppas pa att vi kan aka ner till stan och ta en ol pa en pub. Det ar ju sa mysigt att gora det nar man faktiskt ar i olets land England.
Kopte en guidebok igar om just Goa och Mumbai. Och till min forvaning kommer vi fa uppleva skoldpaddor da de lagger agg i november manad. Samt sa kan man hanga med fiskare ut och se pa nar de arbetar och samt se massor mad delfiner.
Lisen kommer vara i himlen!

Nasta gang jag bloggar blir formodligen nar jag ar i Indien. Hoppas jag kommer kunna blogga dar nere.
Bilder fran resan kommer ni fa se nar jag kommit hem och sammanstallt alla bra bilder.

See ya! India here we come! 







Kommentarer
DenDarLinda - Australien om 2 veckor!

Hej brukar också åka till Brighton! Jag älskar den staden! Skulle gärna vilja flytta dit! Min faster och mina kusiner bor där och jag är där mycket ofta! Kika in min blogg igen och klicka på England, London, brighton så kan ni se lite bilder :)



Ha det så underbart i Indien nu!

2010-12-05 @ 11:08:52
URL: http://dendarlinda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0