Indien dag nr ?

Jag vet inte riktigt hur manga dagar som gatt och jag har heller inte riktigt tittat pa klockan den senaste veckan. Endast pa min Ipod dar jag kan se vilken tid det ar hemma i Sverige.
Vi har det superbra har nere i den tropiska varmen.
Vi har tagit det lugnt mestadels, solat och badat, och samt bes;kt 2 olika marknader dar vi blivit hasslade av forsaljare till avgrunden. Har kan man verkligen bli trott pa shopping trots de laga priserna.
Jag har lyckats handla in lite julklappar och samt overkast och fantastiska ateraljer till mitt rum.
Samt en del smycken.
Planerna tills vidare ar att besoka en lite mer ode strand, ett vattenfall, och aven forsoka hitta ngt stalle dar man kan fa se elefanter.
Nu ska vi vandra langs Baga river och se om vi kan hitta nagot fint lunchstalle och fotomojligheter...

Hors snart!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0