Jetlag och kall

40 graders skillnad och sömn i obalans har gjort hela mig i obalans. Ska försöka få ändring på det idag.
Mitt solskadade hår ska få sig en rejäl omgång med färg och inpackning här hemma i min egen
lilla salong a la Lisen. Alltså det billiga alternativet genom att färga hemma. Ögonbrynen ska få smaka på pincetten och även lite färg ska de få också.
Sen ska jag åka in till Odenplan och förbruka några av mina solpoletter. Jag ska banne mig bevara den lilla färg jag fått över vintern!
Sen ska jag kamma stan efter en bra frisör som kan kapa mina skadade toppar.
naglarna som fått lite längd ska få sig lite färg också.
och sen ska jag sätta igång med löpningen igen.
Efter en dag av omvårdnad så kommer jag känna mig som en ny människa igen.







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0