H2O faller från himlen

Ja, det regnar. Tänkte vara lite fyndig och låtsas vara lite smart i min rubrik. Flummig.
Jaja, Jag, vovven och Elghen ska ut på en långpromenad i våra gummisövlar och Minou i sin regnkappa.
Jag tar inte mer mig kameran just för att det regnar. Annars ska jag föröska fånga min stiliga vovve i sin fashionabla regnkappa.

Dagen kommer annars innebära att eliminera så mkt hundhår som möjlig från huset innan mamma kommer hem.
Efter det ska jag måla min tavla. Hittade en del inspiration nere i källaren. Vi får se om den blir klar idag eller inte. Ska bli enormt spännande och se vart fantasin tar mig.
Annars blir det en lugn dag med min Minoou. Mys i soffan med andra ord.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0