MJAAAAAAAAAAAAU!

Ja, min kisse var förbannat på att jag inte vaknade och gav honom lyxmat vid kl 6 i morse.
Så snälla matte Lisen fick kliva upp och servera min lilla ängel.
Konstigt nog så blir jag inte arg som jag brukar bli när människor väcker mig tidigt.
Min katt kan jag hoppa framför ett tåg för. Helt klart!

Nog om min kisse. Idag ska jag till farbror doktorn. Sen blir det en vända till solariet. Sommarens solbränna har runnit av mig så lite färg vill jag ha här i höstrusket. Samt är det för att jag har en jädra massa poletter kvar som jag behöver utrota.
Har även hunnit börja virka en mössa till Andy så han inte fryser ihjäl här på nordpolen. Den ska jag försöka få färdig.

I morgon ska jag åka hem till småland för att ta hand om Minou (vår hund).
Vad jag ska försöka åstakomma under dagarna i littleland?

Jo.

1. Minst 60 min promenad i skogen med Minou varje dag.
2. Äta världens godaste kebabpizza som jag har haft craveings för i sååå många år nu.
3. Träffa Therese.
4. Träffa Linda.
5. måla min omtalade tavla.


See ya later!

p.s. Vilket jävla väder vi har då!!! d.s


Kommentarer
Linn

Kika in mina tävlingar i min blogg, http://linnlagerskog.blogg.se/category/tavlingar.html :)

2010-10-19 @ 12:21:28
URL: http://linnlagerskog.blogg.se/
Therese

Ha det kan jag tänka mig att han va.

Kul att höra att du kommer till vrigstad på besök.

Är hemma de flesta av kvällarna annars är det praktik i jkpg.

Bli kul att ses igen

2010-10-19 @ 17:31:56
URL: http://tezzanlife.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0