sömn = kass

Vaknade tidigt. Natten har varit sitjobbigt. Inte många timmars sömn här inte.
Har fått sömntabletter, men jag går in i en tät dimma när jag tar dem och känner mig alldeles konstig när jag vaknar. Så försöker att inte ta dem varje natt. Man vill ju inte vandra omkring som en zombie. Är redan en zombie, men man vill ju inte strö på zombiheten liksom. Om ni förstår vad jag menar.
Spenderade kvällen med Andy med Taimat, Ben&Jerry, och en sjukt kass film.
Så nu ska jag dra mig in till Panduro för att köpa garn. har lovat Andy att virka en mössa som kan värma hans små öron nu i höstrusket.
Sen ska jag sitta i min soffa tillsammans med min Seymore och dricka te och virka. Virkning är superbra arbetsterapi för övrigt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0