Tänker inte frysa en vinter till!

Jag vet inte om folk snackar eller skriver massa skit. Man vet fan aldrig. Men om det stämmer eller ej så kommer jag absolut inte att rikskera att frysa arslet av mig en vinter till! Det snackas om den kallaste vinterna på 1000 år.
Mitt arsle ska inte behöva frysa lika mkt som förra vintern.
Att vi i princip bor i nordpolen är ju ganska otroligt. Ännu mer otrolig är det att vi stannar i det här jävla kalla landet! Jag älskar vintern om jag får åka skidor, och om det är snö på julafton. Annars kan vinter endast fara år helvete!
Jag behöver gå i ide. Så är det bara.
Vad jag vill säga med det här är att jag fick gå på jackjakt igår. Folk jagar älsg och rådjur. men jag jagar jacka inför den kalla vintern.

Så jag hade att välja på:











Den här vintern är butikerna redo. Vintern är på väg enligt sportbutikernas väderprognos i form av tjocka mysiga jackor. ja. i djungeln av kappor och jackor så ryckte jag åt mig den sista av den snyggaste och skönaste jackan i min storlek. Wiiii!

Så min vinter är räddan. Jag kommer överleva. Nu är det väl bara en bössa eller ett flak med kött för att överleva isbjörnarna som förmodligen kommer invadera Sveriges gator. Sägnen om Isbjörnar på Sveriges gator kommer att bli sann. Tro mig!!!


This is mine!




Kommentarer
mamma

snygg jacka

2010-10-17 @ 13:15:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0