Tonight a blondie... tomorrow a....

Ikväll blir det en utekväll med Andy och hans klassmates från hans svanskakurs på vårt favvostället på Söder.
Tjeckick dinner with beer and god tjeckiskt mat.
Idag är jag blondi men i morgon ska det bli åka av och bli en rödtopp.
Behöver en remake och jag behöver den snarast.
Det blonda passar mig. Men förändring behövs, förändring som ger mig energi inför hösten, och förändring då jag ska hitta mitt rätta jag som ska passa in på min stil.

Före och efter bild comes up tomorrow!!!



Kommentarer
Therese

Hoppas att ni har en riktigt rolig kväll.

Blir kul att se förändringen. Hur gick det med måleriet?

2010-10-16 @ 21:56:23
URL: http://tezzanlife.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0