Besöket på Fotografiska

Jag är inte förbluffad av välbefinnande som jag trodde att jag skulle bli av besöket på fotografiska.
Mitt syfte med besöket var att få inspiration av Annies fotoutställning. Men om jag ska vara ärlig så vart jag mer begiestrad i de andra fotograferna som ställde ut.
Annies utställning är baserad på att hon har rätt vänner, rätt kontakter. Alla kan väl ta en bild på Brad Pitt i läderbyxor om man känner honom.

Men de andra utställarna gjorde mer uttryck på mig. De var dem som gjorde det värt att betala 95:- för att se utställningen.
Eftersom det inte var lov att ta bilder där inne så har jag lånat bilder från Fotografiska. Dessa utställningar var de som gjorde mig känslofylld.









Kommentarer
Maria

Hej

Lennart Nilssons bilder är helt magiska! och jag lovar att de betyder ännu mer för dig när du har en sådan liten krabat i din mage som sprallar runt... tro mig jag vet! Nu kan du hälsa din mamma att jag har den där bra känslan i magen på riktigt. Jag blir mamma i februari. Lycka!



ha det gott

Kramar

2010-09-06 @ 14:45:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0