Alla vi är sjuka

Vaknade med helt igentäpt näsa. Nysningarna kommer med omärkbara mellanrum. ja, jag tror förkyldningen kom på ett vips.
Andy sover som en stock. han har också fått förkyldningens förbannelse över sig. Och så har vi lilla Seymore med sitt skadade ben.
Lyckades på egen hand ge honom medecin. Så nu kommer han under 20 mkinutrers tid inte titta på mig eller ge mig någon uppmärksamhet. Han är sur för att medecinen inte är något roligt att ta.
men det måste göras.
I morgon ska först jag till doktorn sen ska min skrutt åka tillbaka till djursjukhuset för att ta bort röret de opererat in i hans ben för att var och sådant ska rinna ut från det.
Dagens bemärkning: Sjuk
Morgondagens bemärkning: Besök hos farbror doktor.












Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0