Bekvämlighet är Ilands problem.

Jag och min failj har turen att vi har kvar elektriciteten än så länge. Blåsten har inte tilltagit ännu. Men jag har en löjlig förmåga att tro precis vart evigaste ord metrologerna säger. Så storm kommer det bli.
Jag hade tänkt att gå en lång sväng med Minou trots att jag inte känner mig helt frisk.
Men vädret gör det i princip omöjligt att ta sig an att gå ut.
Va d händer med det vackra vinterlandet? Tänk att man alltid blir så besviken på vädergudarna när det kommmer till vintern. Vädergudarna har nog en släng av Borderline. Då tankarna är svart eller vitt. Antingen superduper fint väder eller total katastrof siituation.
JAAAA, jag vet att det bara fins dåliga kläder. Men det handlar ju inte riktigt om det. Utan det är den änskliga bekvämligheten som är ett hinder man måste ta sig över innan man kommer ut. Ett rent Ilandsproblem helt enkelt.





Kommentarer
Anonym

Jaa :) ! Jag har precis blivit frisk typ :D , har jullov den 19 e :D ! Ska du kolla på idol ikväll, men tycker du ska vinna i sånna fall :) ??

Kram på dig :) !

2011-12-09 @ 12:28:18
URL: http://svettlukt.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0