Engelsk julhysteri

God Jul allihopa!
Eftersom man firar juldagen istället för julafton här i Englansd så innebar julafton att vi förberedde all mat inför juldagen.
Vi hade en hel hop med insidenter vilket gjorde julafton en aning hysteriskt.
1. Kalkonen blev bortglömd av farmen som skulle leverera den. men efter ett antal pårigningar så fick vi både kalkon, flaskkött och chokladask levererad från samma snubbe. (köttet och chokladen var för att de hade klantat sig)

2. Efter att ha gjort Tiramisun färdig i en kristallskål så åkte kristallskålen med den läckra tiramisun i golvet.

Så en julafton i ångest, stress och en hel del gapskratt vart det.

Så nu sitter jag här nyduschad med en kopp kaffe och ska snart gå upp och göra mig julfin.
Finkläder, smink och smycken ska på och håret skall lockas.

Sen blir det till att njuta av juldagen med god mat (minus tiramisu) och en hel del klappa kommer delas ut och ännu mera mat och dryck ska tryckas in i matsmältningsapparaten.

GOD JUL ALLIHOPA!

En bild som min mor tagit på min fina kisse i sin julrosett. SAKNAD!

 

 



Kommentarer
Amanda

Vad fin du är!Jag är tillbaka nu i alla fall haha :)

2011-12-25 @ 20:07:00
URL: http://mycketamanda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0