Home in little littleland

Nu är jag hemkommen till mamma och pappa och mina två snuttar Seymore och Minou.
Jag vaknade upp i orse med en vy av snö! SNÖ! Och så en känsla av en rejäl allergiattack. Mina ögon igensvullna, näsan rann ch ögonen och halsen kändes som den blivit attackerad av loppor. Kli kli kli!!!

Men nu sitter jag här framför brasan och allergin  har dämpat sig en aning. Min kisse ligger till höger om mig och sover och min vovve ligger till vänster om mig och sover. Och så har jag lät ett långt mail från min bästa vän Lina.
Ja, ibland är livet ta mej tusan underbart!

Det är mkt som ska göras denna veckan. Besök på Ullared, hälsa på mormor och morfar, läsa ut min bok, skriva julkort, leta efter 2 små lovikamösor till våra vänners små flickor.
ja, en hel del blir det till att göra.

Tyvärr kan ja hitta något bra fotoprogram på mammas nya dator, så bilder från keramikmålningen och annat får vänta.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0