Fantastisk nyårsarfon

Hade en fantastisk nyårsafton med Syster och Therese. 2 tjejer som är min bästa bästa vänner.
Har aldrig haft en så roligt nyårsafton som denna. Hoppas det får göras om snart!
En fin middag som mestadels syrran stod för. Måste säga det åter igen. Rebecca är fantastik på att laga god mat.


Förberedelser och nyårsmiddag


Syrran gör sig vacker





Utan hårspray blir jag inte nyårs redo



Therese nyårs fixad










Oxfilé, råstekt potatis och rödlöksmarmelad





















































Crazy crazy crazy



Oskar Lindros rockar på scenen










Började året hos våra kära grannar















Sen slocknade vi alla med stora förväntningar för det nya året.




Kommentarer
mamma

kul kort det syns att ni har roligt

2011-01-02 @ 16:31:21
Anonym

Vilken kväll. repris snart.

2011-01-03 @ 06:15:11
Therese

Vilken kväll. insåg att jag var lite trött innan när jag skrev. Glömde fylla i mitt namn haha

2011-01-03 @ 08:17:38
URL: http://tezzanlife.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0