Get away Rock Gävle 2011

Detta inlägget är tillägnat till de 4 underbara dagarna vi hade i Gävle.



Många nya männiksor vart våra bekanta och jag måste säga att rockmänniskor är de mest partysugna folket .

Men framför allt så är alla vänliga och trevliga. Hjälpsamt och spännande människor.




Jag fick chansen att snacka med Kicken i the Poodelse. jag skickade med en hälsning till carola när jag ändå hade chansen :o)









Klart det bästa bandet på festivalen. De delar förstaplatsen med Dia psalma och Alice Cooper




Fick en skiva med detta bandet av Maria. Tack som fan Maria!!!


Goaste grabbarna på festivalen. Killken i kepsen är mer kändiskåt än vad jag är ;o)





Detta var Dia Psalmas näst sista spelning vilket är sååå synd.

Enligt mitt tycke är de rockens svar på per Gessle. texterna är genialiska och musiken fantabiolous!




Den här killen är nog Dia Psalmas största fan.

Rullstolsburen kille med en grav CP-skada. Han klamarade sig upp över kravallstaketet för att se sitt älsklingsband.

Maria hoppade fram och hjälpte honom. Efter konserten bjöd hon honom och hans skötare på en öl.

Hon har ett stort hjärta.

Hon grät av rördhet när hon såg honom njuta av musiken.




Maria och Ewa rockar loss på borden!






Den här farbrorn är i 74 års snåret och bor ute på landet utan el och moderniteter. Han är en äkta bohem.

Så här cool ska jag vara när jag blir gammal.

Vi kallade honom "Rock farfar"

Min största inspirationskälla




Hemfärden var sliten. maria försökte läsa tidningen. Viljan fanns men hjärnan var inte riktigt med.

Hjärncellerna var i koma kan man säga.







Kommentarer
Gabriella - hårdrockare ut i fingerspetsarna!♥

sv; jasså där ser man :)



och jag har det jättebra, du också hoppas jag?



kram

2011-07-12 @ 12:58:28
URL: http://gabriellarokolampi.blogg.se/
hanna

ha en bra kväll!=)

/hannazlife

2011-07-12 @ 22:22:40
URL: http://hannazlife.blogg.se/
Sannie - Life in the USA

Du fick till jätte många bra och fina bilder också måste jag säg!! :) <3

2011-07-13 @ 08:57:50
URL: http://sannie.blogg.se/
Sannie - Life in the USA

Du fick till jätte många bra och fina bilder också måste jag säg!! :) <3

2011-07-13 @ 08:59:14
URL: http://sannie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0