Segis

Idag är jag seg i kroppen, men knoppen får ju aldrig ro på natten när jag tränar. Det är hemskt att vara trött men man har aldrig förmågan att somna ordentligt när jag tränat kondition.
Idag har jag tänkt att ta en lång powerwalk och köra en ordentlig strech. Så det blir i princip en vilodag idag.
På vägen ska jag stanna på toget och köpa lite frukt och göra mig en härlig smoothie som ska pigga upp mig medan jag pluggar NK.

What else? Snart är det midsommar och enligt metrologerna ska det bli fint väder i midsommar. Vågar man lita på deras omdömme? Kan de vara semesterblina och ha en dålig dag på jobbet? hmm... Det får vi nog se om detta stämmer eller ej.

Så dag blir det frisk luft och undersöka kemins värld i teoretisk form.



Kommentarer
MELI

följa varandra via bloglovin? :)

2011-06-20 @ 10:22:48
URL: http://mmeeli.se
Maria

Låter som en skön dag. Tror att jag och Malte kör på samma linje :o) Efter en helg med besök av familj och vänner och lillemans dop så är vi rätt trötta idag. Men en promenad runt samhället och frukt från torget låter helt klart som en plan. ha det gott Kramar

2011-06-20 @ 11:11:54
URL: http://heminredningenligtm.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0