bloggen i underläge

Nu har bloggen varit i sekundär prioritet. Vilket är mycket synd. Jag har nytt jobb och har allt fokus på allt nytt jag behöver lära mig.
Hade nog inte trott att det var så mycket jag hade behövt lära mig. Så nu är det att ta tjuren vid hornen och köra gasen i botten, öppna hjärnkontoret och bara fokusera. Jag kan inte sticka under stolen med att det är vansinnigt roligt. Ny bransch, nya kollegor, nya vyer.
Träningen har inte heller varit prioriterad vilket är synd. Löpningen måste jag köra med en jämn takt nu. Om tjejmilen och halvmaran ska klaras så måste jag ligga i nu.

Ballongbranschen.... here i come!

Fredagen innebar att blåsa upp 3200 ballonger till Skärholmen centrum

 

Är ni nyfikna kan ni kika in  på denna länk Ballong så kan ni se mer....

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0