Tisdag... Soy cansada

Soy cansada = jag är trött.
Jag är supertrött idag. Sömnen har varit ganska dålig inatt. Men hoppas att promenaden till bussen ska ge verkan och att jag kommer att piggna till lite.
Dagens mål är att ta en sak i taget och inte stressa.
Och samt powerwalk på 30-45 minuter.
Hoppas på att jag kommer att kunna arbeta lite mer individuellt idag.Känner mig lite handikappad när jag behöver fråga om saker hela tiden på jobbet. Men nytt jobb innebär att man inte vet rutiner och system. Så vad ska man göra.
Jag är lite avundsjuk på min katt som ligge roch sover i sin säng. Han sover djupt. Önskar att jag kunde göra detsamma.
Nu blir det att borsta tänderna och dra till jobbet.

Hörs senare!!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0