Lördagens picknick

Jag och Andy bestämde oss för att göra en skogstur och grilla i solen och bara mysa.
Underbart och behövligt för att kunna koppla av. Skog, gott sälskap och fotomöjlighet.

Fjärlil som samlade solenergi. han öppnade vingarna precis när vi kom och gav oss möjligheten att ta del av hans vackra kropp.

 

 

 

I ett febrilt försök att få fjutt på en billig engångsgrill så gav vi upp.

Det vart bröd och potatissallad och melon till lunch istället.

Men vi skrattade åt fenomenet och njöt av det som fanns att förtära istället.

 

Vi förbrukade nog 100 ständstickor vid försöket att få fjutt på grillen.

 

Vacker utsikt

 

I det huset skulle man ju vilja bo.

Drömmen med egen trädgård, brygga och sin egen kajak.

 

 

 

 

 

 

 

Allt som allt hade vi roligt och vi tyckte båda det var skönt med en paus från bilar, människor och stressen.

Andy är den perfekt människar att ha rolit tillsammans med. Han har humor som ingen annan och stressar inte i första taget. Man tar dagen som den kommer med honom. Planering är inte hans grej. Vilket är superskönt för en genomstrukturerad människa som jag är. För mig är planering A och O. Med Andy kan jag lägga undan strukturen för en stund och bara vara.

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0