Trodde jag skulle dö

har ett par dagar kännt mig hängig, trött och förkyld. igår natt började magen också krångla och i ryggen började krampa som om någon försökte spränga mig innifrån. Jag trodde bokstavligen att jag skulle gå  av på mitten.
Jag o syrran slängde oss in i en taxi till Huddinge sjukhus.
Efter akutbesöket stod det klart att jag hade en massiv infektion i kroppen. De trodde först att det kunde vara gallsten eller urinvägsinfektion. Men inte mer än en infektion visade proverna. Tack och lov!
Nu har jag sovit i 24 timmar i sträck. 5 st alvedon och piggelin  är upp ätet. De värsta kramperna är borta... Nu vill jag bara sova bort skiten så jag kan få må bra igen.
Jag vill aldrig mer ha så ont igen! Möjligtvis om jag ska föda barn. Men ALDRIG annars mer!


Syrran var med mig och hjälpte mig att komma upp och ner i taxi, stolar och sängen. Hämtat saker, gjort i ordning spyhink och hjälpt till med allt.
Hon är den bästa!
Seymore har legat och värmt mig den största delen när jag sovit.
Han är också den bästa!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0