Min gårdag i bilder

Princess

 

 

Chokolet

 

 

Nyvakna Tomas

 


Vad jag älskar med den här lilla pyret är att han ser så förvånad ut hela tiden. Så söt!


Takar är Tomas syster.
De är bästisar!





Det här är en liten kisse som jag inte vet namnet på. Men jag kallar henne/honom och hans/hennes bror/syster för de två små skruttarna.


Skrutt nummer två som precis vaknat.












Henry har fått lite självförtroende. Och det gör mig så förbaskat glad!







Lilla Smurf.
Han är livrädd men efter en stund så tillåter han en att klappa och gosa lite med honom.
jag hoppas verkligen han kommer att förstå att vi inte är farliga. Han är en stor gosig kisse som förtjänar hur mkt kärlek vi bara kan ge honom.





Avslutningsvis 2 foton i jul stämningens namn.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0