Underbara Onsdag

Idag har det varit en fantastisk dag. Mitt besök på katthemmet var perfekt och jag faller mer och mer för Holly och Buddy. De är så svultna efter kärlek. precis som Seymore var när han var på katthemmet. Det skär i hjärtat att jag inte kan ta med dem hem.
Tiger och Ginge har fått nytt hem och det är så skönt. De förtjänar det efter så lång tid på katthemmet.

Efter mitt besök med massa kel och bus hos kissarna så körde jag ett löp/promenad pass genom Hamstead Heath.
Nu är det snart dags att laga middag till min trötta älskling som kommer hem om ett par timmar.

Och skjysta ideér klirrar i mitt huvud och jag njuter av det!


Sweet!



Kommentarer
Therese

Vilka härliga innlägg du gjort den senaste tiden, riktigt kul att läsa om de goa kissarna. De förtjänar verkligen all den kärlek och omvårdnad de kan få. Gillar din tavla skarpt ska bli kul och se det färdiga resultatet.

ha de gott

2011-11-23 @ 20:39:59
URL: http://tezzanlife.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0