Jonas Gardell

Jag har fått en ny idol.
Jonas gardell!

Bra sagt! BRAVO!!!



"Monster söker monster. Vampyrer möter vampyrer. Svanar träffar andra svanar."

"Livet suger. Så sug tillbaks."

"Enda sättet att gå en ny väg är att vika av från den gamla. En avvikare"

"Ja, jag gick kanske lite vilse i början, men jag hade i alla fall börjat gå!"

"Res dig upp och ta dig därifrån. Åk någon annanstans och återskapa dig själv som den du vill vara."

"... istället för att försöka övertyga skithögar om att dom är skithögar. För det kommer dom aldrig att förstå."

"Så vad du än gör; ta din säng, res dig upp och gå."

"Frihet är inte något man skänks. Frihet är något man erövrar."

"Skyldiga är vi tveköst. Men vad vi är skyldiga till bestämmer bara vi själva."


Kommentarer
Anonym

Hejhej! :)



Har en tävling på min blogg där du kan vinna ett valfritt plagg från nelly.com!



Kika gärna in om du vill vara med :).

Tävlingsinlägget hittar du här:

http://svettlukt.blogg.se/?tmp=01143716



Kramar Bea :) !

2011-11-01 @ 15:31:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0