Månens dag

Yes, idag är det måndag. Var 7:e dag kommer denna dag och den brukar vara lika motig var enaste gång. Även för mig som inte jobbar. För mig innebär det en dag att fylla i ensamhet.
Men inte idag! idag ska jag åka till ett katthem för att presentera mig och få en rundvandring. Tanken är att jag ska jobba där ideellt några dagar i veckan. Det blir till att mata, städa och sedan får man betalt i att kela med kissarna.

Efter det blir det ett pass på gymmet. Och jag har absolut ingen aning vad jag ska fylla det passet med. Men min fantasi
brukar inte svika mig när jag väl befinner mig i kroppsmaskin parken.

När jag återvänder hem så blir det till att göra hemmafrus sysslorna som att städa, diska, stryka osv.

En passande bild för mitt besök hos de hemlösa kissarna



Kommentarer
therese

Vad roligt, håller tummarna. Du passar verkligen för jobbet samt så blir det inte lika ensamt för dig på dagarna. har du hört något från fotojobbet?

Ska köra mitt första pass med pt i dag riktigt nervös. skrämmande att någon ska iakta och bedömma en under en hel timme.

2011-10-31 @ 10:38:33
URL: http://tezzanlife.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0