Söndag!

Gårdagens lilla middag hemma hos Andys bästa polare och hans tjej var supertrevligt.
Hemmalagad lasange med lite vin. Och till dessert cupcakes.
Tyvärr så gjorde jag ett misstag att inte ta med mig kameran. Tänk att jag alltid får ångra när jag inte har med mig min bästa vän!
De hade skurit ut jättefina pumpor och gjort jättemysigt. Och på tunnelbanan virrade det med utklädda filurer som jag lätt kunde göra fotosucce av.
men men. Jag får lära mig att alltid bära med mig min Nikon.

Nu så blir det en tripp till gymmet. Och sen ska vi ägna eftermiddagen och kvällen till att se på film. Mys!



Kommentarer
Christer

Jo du det är du inte ensam om att ångra, att missa att få med kameran, men jag har skaffat en liten skit som är med nästan överallt. Hellre ett sämre kort än inget!!

2011-10-30 @ 15:56:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0