Saknad gör ont

Inser mer och mer hur mkt jag saknar min katt.
Främst på kvällarna när han brukar komma och lägga sig på min mage för att sedan somna där.
Även att höra hans tassande steg i lägenheten
Jag saknar när han gosar upp sig med sitt ansikte i mitt. Det är min son och han är det finaste som hänt mig.
Snart får jag se honom. men ännu dröjer det innan jag får ta hem honom.
Väntan är lång. men så fort datumet är slaget för att få ta över honom över den Brittiska gränsen så ska jag ta hem honom.
Han lämnar tomhet och ensamhet när han inte är här. Saknad gör för jävla ont!!!



Kommentarer
Therese

Hoppas din powerwalk var rikitg härlig. låter som du kommit igång ordentligt, bara att promenera på.

Kan tänka mig att du saknar honom. Till och med en annan saknade honom när jag var i stockholm ingen som gav en ryggmassage på morgonen, värmde fötterna eller som sagt gosade in sig och blev förvånad över hur tyst det va i lägenheten.Men snart få du se honom igen. Inte många dagar kvar. Kram

2011-09-23 @ 23:06:21
URL: http://tezzanlife.blogg.se/
Neha

Vet hur det kan vara. Vi var tvungen att ta bort våra katter när jag var 8

2011-09-24 @ 13:13:01
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0