Im back and planning a new escape

Då var man tillbaka i stan. regn och rusk.
Så jag planerar en ny utflykt. Sverige nästa om en vecka. Jag lämnar Andy hemma då han måste jobba.
Men Stockholm för fotografering av två vackra damer och sedan vidare till småland för ett möte med min älskade kisse och familj.
Så det blir inte mkt vilande här inte.
Imoron börjat träningen igen. Då två hela veckro har gått mig förbi och det har endast blivit ett enda löppass på den tiden, så nu är det dags att sätta fart igen.

Inge fler undanflykter.

 



Kommentarer
Christer

Tat lugnt du hinner med det mesta ska du se!!!!

2012-04-09 @ 23:09:02
Therese

Nice nice. Ska skämma bort din kisse och minoue extra mycket i helgen som kommer. Hur gick det med ägarna när du träffade dom igen???

Kram

2012-04-10 @ 08:48:25
URL: http://tezzanlife.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0