Torsdag soon freitag!!!

Vaknade upp med stora klumpar av gelé i benen. Så spinning är det inte tal om denna morgon.
Men turen har man ju med sig att man lever i ett valfritt universum. Så idag blir det simning och sedan en rejäl ångbastu....

Innan dess så är det mina kattvänner som hägrar. Katthemmet är min största prio och jag hade tänkt att göra lite kameraunderverk åt dem. Det är alltid lika uppskattat att tillföra lite konst i deras namn.
Komplimangerna brukar flöda och jag känner att jag har hittat min plats i gänget trots att jag inte är dag så ofta.

Och så blir det lite mer lek med min nya Iphone :)




Kommentarer
therese

Så söt bild, dessa små underverk behöver verkligen all den kärlek de kan få. Lycka till med simmningen i dag, vissa dagar behös planerna läggas om och offta gynnar dessa dagar den övriga träningen.

Kram

2012-04-26 @ 10:14:11
URL: http://tezzanlife.blogg.se/
Christer

Duktig fotograf, som vanligt!

2012-04-26 @ 11:09:02
therese

Absolut att vi ska köra spinning, härligt att det är en bra instruktör. Älskar sådana pass där man typ få ha med sig 2 liter vätska och flera handukar för att det inte ska bli översvämning :-). Tack vad gullig du är, ditt och maries lugn smittade av sig. Stämmningen var riktigt bra, det känndes naturligt. Tänkte på en sak kommer du ha någon loggotype till företaget och hemsidan. Kommer kanske lägga upp någon bild men då kommer det tydligt stå på bilden vem som tagit den. Vill verkligen inte att någon obehörig ska kunna kopiera bilderna. Ja menar det är är ju du som tagit biledrna och det är för att hjälpa dig med ditt kommande företag. Är det någon som vill ha bilderna kommer jag att hänvisa till dig och din kommande företags sida. De enda som kan få dem av mig är mina närmsta vänner och familj/ släkt men då är det som en gåva från mig.



vad härligt det låter med simmning, själv struntar jag i träningen i dag. planen är att köra 17 km löpning i morgon, gymm på lördag och powerwalk med stavar på söndag samt lätt löpning kort runda.

Att du kör runt milen nu är superbra och om någon vecka kommer du vara uppe på 12-13 km igen. gäller verkligen att du lyssnar på kroppen och låter den återhämta sig, annars kan det bli som jag förra året 1 månad utan träning och det är inte värt det.Kommer du upp runt 15-17 km i sommar kommer det gå galant på varvet.

kram kram

2012-04-26 @ 18:52:53
URL: http://tezzanlife.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0