Boxnings säck och tålamodet är utsvält!

Sömnbristen gör sig mer och mer påminnd under dagarna nu.
Idag har jag en liten knodd som är arg som ett bi i magen. Det är inget annat än att jag tycker synd om mina vänstra revben idag. Men det är väl den enda gången som man gladeligen stället upp som boxnings säck.
 
Jag är otroligt tacksam att jag härstammar från det starka släktet "Vikingarna" Stark kropp och stark vilja. Det underlättar massor när man ska föda barn kan jag tro.
Det enda jag saknar är väl tålamodet...
Min knodd får gärna komma nu. Nyfikenhet i mega doser och tålamodet på svältgränsen. INGEN BRA KOMBO.
 
Idag blir det mkt vila och så ska jag sätta igång med att sätta färg på min skiss. Lite skrajsen att sabba den fina basen jag lyckats med.
Men jag ska kasta mig in i det okända och försöka tro på att jag kan utveckla konsten....
 
Vi får se hur det går helt enkelt.
 
Nu Lingondricka och en pepparkaka!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0