He is a keeper!

Andy gick till jobbet för en stund sedan. Då ringer telefonen och det är Andy. Han ringer för att varna mig att jag inte ska gå den vanliga vägen till tunnelbanan idag. För att det ligger en överkörd katt som ser ut som min egen kisse mitt ivägen.
Jag är enormt känslig för när djur far illa. Det kan förstöra min hela vecka om jag ser djur fara illa på tv eller i min väg.
Med detta inlägg vill jag säga att min kille är en keeper och enormt omtänksam. Nästan lite rörande fin gest.
Så fint gjort!

I Love You babe!



Kommentarer
Christer

Du har tur du, men det förtjänar du också!

2012-02-21 @ 20:51:47
therese

usch fy vad hemsk, men vilken omtanke.

Härliga bilder från helgen riktigt snygga och inlevelserika. oh kan du inte skicka över lite av vårpirret och energin. Har nada motivation när det gäller träning. tror dock att det beror på vädret för de dagar då det är sol då du då spritter de i kroppen men sen kommer de askgråa dagarna.

ha de riktigt härligt, ska släpa mig ut på ett pass löpning på isbanan till väg. undra om jag är lika duktig på att hålla balansen som i förrgår.

2012-02-22 @ 16:08:02
URL: http://tezzanlife.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0