Min dag på katthemmet

Nu har jag suttit ett bra tag och tränat o Photoshop. Och jag tycker själv att det börjar bli bättre.
ja, ni får avgöra själva vad ni tycker.

Espresso heter hon och är otroligt skygg. Bor tillsammans med sin bror Cappuchino som är ännu mer skygg så jag kunde inte fånga en bild på honom.

 

Translation: This is Espresso and she is very scared. She lives with her brother cappuchino how is even more scared. I couldn´t caught him on photo.

 

Angelica

 

Tomas

 

 

Blyga Emo

 

 

Angel

 

 

Emo

 

Angel

 

 

Angel

 

 

Det är svårt att gå hem när det ser ut så här... Somliga är extremt sällskapssjuka

Traslation: Its hard to go home when it look like this... Some cats likes company more than others...

 

Fina Angelica

 

 

Tomas

 

 

Angelica

 

Kan inte komma ihåg denna skönhetens namn...

Translation: I can´t remember the name of this Beuty...

 

 

 



Kommentarer
Christer

Blir det en kattkalender nästa år tro?

2012-02-13 @ 20:54:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0