Ni hörde rätt.... Bakdags!

Jag gillar egentligen inte att baka just för att det är onödigt bökigt och att jag väldig sällan äter bakverk just för dess onyttighetsfaktor.
Men jag har länge velat prova att baka cupcakes. Varför just cupcakes då? Jo, det är liksom som små konstverk och jag ska försöka göra mitt bästa för att leva upp till "konsteverks" stämpeln.
Och så är det en fin gåva till mina svärföräldrar som vi ska besöka i morgon.
Jag har till och med köpt söta cupcake kartonger så vi inte ska förstöra dem under resan.

Bilder kommer på dem senare,,, det lovar jag...

Receptet på grunden har ni om ni kickar HÄR
Receptet på krämen har ni HÄR

bilden är från Recept.nu




Kommentarer
IIRMA'

sv, haha vad kul att du är med och tävlar! :D

2012-02-17 @ 19:58:08
URL: http://iirmassuljic.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0