Omotivationen skriker i kroppen!

Snart är det dags för att åka till min engelska lektion. Och efter det är det besök på katthemmet och träning och fixa hemma som gäller.
Men jag ha ta mig fasen inte lust med något av dem.
Men och andra sidan så vet jag hur besviken jag blir på mig själv om jag hoppar över dessa "planerade grejerna"

Så det är väl bara att ge sig iväg och börja den tunga släpningen av omotivation.

Till och med blogga tar emot idag.

Men jag får väl hoppas att en Redbull på vägen till skolan och positiv mental träning ska göra susen.

Visualisera mig till mer positiv, visualiserar mig till att flyga fram på löpbandet, visualiserar mig att ha kul när jag städar.

Det enda jag inte behöver positiv mental träning för är att åka till mina kissar.

De ger mig mer än mental träning kan göra.

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0