Söndag 12 februari

Just nu känner jag en enorm utråkning. Snart har en vecka gått av att ha varit sjuk och jag är inte färdig ännu tydligen säger kroppen.
jag hade hoppats att det mesta skulle varit över nu så jag kan börja lätt på gymmet igen.
Men inte det inte!
Så idag får det bli lite städning och fixa med det som kommit efter här i veckan där livet stått på PAUS knappen.
Engelskaläxa, tvätt, dammsugning och en hel del annat måste fixas.

En annan grej är att jag ska jobba lite på att ändra min design på bloggen.
Inser nu hur barnslig den ser ut. Lite mer vuxenstil ska det bli.

Åter igen en bild som inte passar med inlägget.

Men den är fin...



Kommentarer
Jenny

Hahah, va söt du är! :)

Klart jag berättar det! :) Ladda hem photoscape till att börja med.

Nrukar använda kanppen autonivåer eller autokontraster, sen gå du in på filter och antikt foto, där hittar du massa roliga effekter :) Kram!

2012-02-12 @ 12:13:22
URL: http://jennyjanssons.com
Lisa

Hej!



Hittade hit via din kommentar hos Smäm och fastnade direkt! Skitmysig blogg, hit kommer jag tillbaka!



Har precis blivit frisk efter tre veckor av magsjuka och sedan influensa, helt hemskt men sååå skönt nu när det är över! Hang in there, snart kan du träna och leva igen!!



Krya på dig! Kram från Lisa

2012-02-12 @ 13:38:51
URL: http://onlythegoodnotes.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0