Galet roligt födelsedag

Igår på min födelsedag hade jag galet roligt så jag faktiskt helt glömde bort att fota som jag lovat.
Musikalen var humoristisk och man blir ju svart av avundssjuka på människorna som jobbar som showartister.
Jag skrattade så tårarna sprutade, och vissa ballader fick mig nästan är lipa av att det var så bra.
Efter musikalen tog vi oss till Nordic bar och mötte upp våra vänner.
En lyckad kväll med cocktails, svenska mat och ett härligt sällskap.

Min födelsedag vart lyckad och jag är lite besviken på mig själv att jag inte fotade mer än dessa bilder här nedan. men men. Jag hade roligt och det är väl det som räknas.

 

 

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0