My unhappy days are over!

Idag fick jag ett paket på posten.
Som inte alla kanske vet så har jag haft ett extremt sug efter salt lakrits sedan jag vart gravid. och i detta land verkar de inte ha fattat vinken med saltlakrits, så därför säljs inte denna härlighet i detta land.
Och idag damp det ner ett paket från min också gravida vän Wendy. En liten not om att lakrits inte är bevisat farligt för varken mamman eller barnet. Och i noten så finner jag två påsar med lakrits pengar. Inte sån där söt lakrits utan RIKTIG lakrits!!!!!
Mina olyckliga graviddagar är över!
 
Tack Wendy för denna fina present! Jag vart rörd och så glad!!!
 
 
Translation!
Today I got a gift in the mail.
Some maybe know and some don´t that I have hade a terrible crave for liqourice since I got pregnant.
And in this country they britts haven´t realy got the lovely idea about the salty liqouric. So they don´t sell it here. 
But today I got a package in the mail from my also pregnant friend Wendy. In the packege it was a not about that it is not proved that liqourice is either bad for the momy or the child. Ad with the note I found two bags of real salty liqouric. REAL LIQOURICE!!!!
My unhappy days of pregnancy is over.
 
Thank you ever so much Wendy for the present!!! I became moved and so so happy!!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0