Packar med doping i blodet.

Jag packar inför vår skidresa. Tänk att det alltid ska planteras en sån där liten oro i magen "Tänk om jag glömt ngt!"
En sak som grämer mig är att jag har glömt min favorit väst hos Andys mamma och pappa. Den är liksom A&O i alla sportsammanhang för mig. Och den här gången har jag klantat mig och glömt den.
Så det är svårt att släppa just denna tabben.
Det kanske inte är hela världen. Men det känns lite irriterande.
Inte nog med att jag måste packa min egen väska.- Jag har ansvaret för älsklingens packning också. Inte för att jag vill, utan för att jag måste. Måste pga att han jobbar och har inte haft tiden att packa + att han inte är en van skidsemestrare, så jag måste hålla koll på att han får med sig allt.
Jag är nu dopad med paracetamol för att palla med. Gnäll!
Men jag är extremt förväntansfull, och det ska bli så kul!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0