I found the secret

Jag hittade ett fantastiskt program om natur målningar på tv denna morgon.
Naturmålningar handlar helt enkelt om att skapa illutioner.
Denna fantastiska konstnär som jag nu har en lite love crush på gör dessa fantastiska målningar henom att egentligen bara dutta och skrapa färg på canvasen. Helt otroliga resultat får han fram med enkla medel och tekniker.


 

 

 

 

 

Helt klart ska jag ge mig på att försöka att skapa ett verk med dessa tekniker.

Vem vet? Man kanske är en illutions begåvning.

 

 



Kommentarer
Therese

Ojojojoj Vad snyggt detta va. Nu längtar man ännu mera norr över.

2012-05-28 @ 14:00:50
URL: http://tezzanlife.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0