Tunnbröds heaven!

Jag har precis avnjutit något av det svenskaste vi här. jag har varit i tunnbrödshimlen denna frukost timme!!!

I dag är det en fantastisk solig dag. Så det blir först ett besök hos frisören för att städa upp en aning i barret.
Sen blir det ett lååångt stopp i parken där det ska brännas. Inte för att jag någonsin blir brun. men jag är övertygad om att en dag händer det!
Men just nu verkar det som att jag får vandra runt som en kokt kräfta i sommar. Men hellre en kräfta än att en vandrande alvedon!

sorce: <3



Kommentarer
therese

låter inte helt fel med tunnbrödsrulle, va riktigt längesedan man käkade det. Hoppas att du hade en riktigt härlig stund i parken i går. lyckades själv bränna hårbotten så i dag blir det antingen hatt eller keps i solen. Fattar inte hur stark solen va i grå, va ute ca 2 timmar i solen och hade solskydd på mig. trotts detta lyckades jag med att se ut som en kräffta under gårdagens arbetspass, dock i dag ser jag den bruna färgen :-). Hur går virkningen???

Ha en härlig helg och bränn dig inte för mycket. Kram

2012-05-26 @ 07:27:02
URL: http://tezzanlife.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0