Fredagsmyyyys!

Veckorna som vanligt swischar förbi. Idag är det fredag och jag har en date med min vän Jen. Det lir publunch, hinka te och virka tillsammans. Ser fram emot en dag med lite sällskap. Vanligtvis spenderar jag mina dagar ensam med mina tankar. Men idag blir det lite omväxling vilket känns otroligt bra!
 
Ikväll blir det en god middag med min älskling och i säng tidigt då vi har våran sista del av förlossningskurs att deltaga i.
 
Min bebis puta rfortfarande med rumpan och jag kan helt klart känna i kroppen att det närmar sig förlossning nu.
Förväntansfull och otålig är bara förnamnet på vad jag känner just nu!
 
Nu börjar Smallvill på tv och det är det värsta jag vet så det har jag som en signal att stänga av tvn och påbörja dagen. Perfekt!
 
 


Kommentarer
therese

Vilken härlig dag med lunch på puben och trevligt sällskap.

2012-11-09 @ 10:36:36
URL: http://tezzanlife.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0