Frost fredag

Vaknade upp till en vacker vy i min trädgård. Jag kunde ju inte låta bli att inte klä på mig varmt och gabba tag i kameran.
Sverige har snö och jag får nöja mig med den fina frosten när den kommer. Men det får gå det också!
 
Idag blir det till att städa mitt crib (det är otroligt hur stökigt det blir på bara ett par dagar. Man blir ju galen!) Och efter det blir det till att fortsätta med mina målningar. Den första har jag börjat om på 3 gånger så idag måste jag bli klar.
Och den andra måste jag försöka bestämma om de skissade brösten är symetriska eller ej.
Risk för frustration men hoppas verkligen på att jag lyckas med konst utmaningen som jag försatt mig i....
 

 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0