Headbanging baby against my cervix....

Idag har jag en headbangande bebis som headbangar hårt mot min livmoder idag. Härligt smärta!
Det är så svårt att veta om det är förlossningen som börjat eller inte. Men jag litar på mina vänner som säger "du kommer att veta när det är riktigta sammandragningar"
Jag tror att min brist på tålamod gör sig påminnd extremt mycket i denna situationen. Deffinitivt en grej jag ständigt blir prövad på men just nu är det verkligen en prövning. Brist på tålamod och nyfikenhet i höga doser är ingen bra kombo indeed.....

I radion klingar tonerna "Sweet child of mine" med Guns and Roses.... Passande för min hårdrockare i magen :)
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0