Lite bilder från dagen som gått



Kommentarer
mamma

vilken fin mage du har! och snygga kläder också!

2012-11-02 @ 05:31:21
therese

Håller med marie vilken härlig mage och snygga kläder. Bra att du gått den där kursen, den kan man aldrig få för lite av. Aldrig fel att vara så förberedd som man nu kan vara. Ett litet tips bara repetera kunskapen någon gång då och då i huvudet. håller med dig lisen om att alla som kan bör gå den kursen. Vad häder i helgen?
Kram kram

Svar: Tack! Kläderna är typ det enda som ser bra ut på mig nu. Kjolen är typ storlek 46 och skärpet är på snäppet att det går runt just nu. haha! Trodde aldrig att mitt fjällräven skärp skulle svika mig! Men nästa vecka kommer jag inte få runt det. ;)
Kursen var bra och jag tror jag behöver skriva ner stegen och sätta upp på väggen (aaaaah! en cool tavla med första hjälpen stolpar) Voiala så har man ett nytt inredningsprojekt i skallen. Hehe!
I helgen blir det förlossningskurs och Andy ska med också. Ska bli intressant. De säger att just dessa kurserna är perfekta för att skapa nya kontakter osv. Så det kommer att bli trevligt.

Va händer hos dig i helgen??

Kram
Lisenlife

2012-11-02 @ 08:21:07
URL: http://tezzanlife.blogg.se
Helene

Fina du ❤

2012-11-08 @ 23:57:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0