God service kan få en att lyfta till skyarna!

Idag vaknade jag på crap humör på grund av att det skulle levereras ett paket till mig igår, och de säger att de levererat det, men inte ett spår av något paket.
Mitt crappiga humör vände när jag fick prata med den manliga versionen av mig själv på postkontorets kundservice.
Förmågan att lugna mig när jag är irriterad och få mig att känna tillit att de kommer lösa problemet är svårt. Men den här killen var suverän. Frågan är varför han inte var på jobbet kl 2 inatt när jag inte kunde somna om pga irritationen?
 
Så nu väntar jag på att han ska skänka mig mer ro i själen över detta paket. (materiella ting brukar inte gå mig på nerverna såhär) men det här gäller mina fotografier som jag jobbat så hårt med och som ska skänkas till mina nära och kära.
Och i detta landet så brukar de lämna paket ute i uselt väder om man inte är hemma. Och det får inte hända med just detta paketet.
 
 
 
God service kan få en att lyfta till skyarna!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0