Hope for a better day

Igår hade jag nog min värsta graviditets dag på hela tiden jag varit gravid.
Tröttheten var så kompakt att jag kunde ta på den. Tack och lov så har jag haft en god natt sömn så idag hoppas jag att jag ska kunna fylla dagens timmar med mer aktivitet än bara sängliggeri.

I dag är det Halloween så jag har i mina förväntningar att det ska komma lmassa barn i kostymer under kvällen och be om godis. jag är förberedd och turen är att jag köpte massor med godis. Ungefär hälften är uppätet.
 
Godisförberedelser + Gravid kvinna = Va trodde jag skulle hända?
 
Mister Pumpkin ska också få stå och vinka in barnen :)
 
 


Kommentarer
Katarina Ratcliffe

Åh, I feel you! Det är så jobbigt med denna förlamande trötthet då man är gravid. Det går över :)
Ha en fin dag och lyssna på kroppen.

2012-10-31 @ 12:03:16
URL: http://brakat.blogg.se/
Lillian

Det är lurigt att ha godis hemma! ;-)

Svar: Godis är dömt att misslyckas att ha hemma. men är man gravid så får man väl passa på liksom :)
Lisenlife

2012-10-31 @ 21:26:56
URL: http://lilliansfoto.blogg.se
therese

Haha gravid + godis hemma hade du något kvar till barnen??? och med den usla sömnen som du verkat ha de senaste nätterna + ryggvärk så får man lov att klaga och vara lite irriterad.
Härliga bilder du tagit på ditt skapande. När va det dina föräldrar skulle komma över??? skulle du kunna bränna ut bilderna som du tog på mig och skicka antingen ed dina föräldrar eller via post. Funderar på att framkalla och ev förstora någon av bilderna och ge bort i julklapp.
kram kram

Svar: Haha! Det kom bara 2 små gorillor och plingade på dörren. De tog en näve godis var (nävar så små) sen satt jag upp hela kvällen och väntade på fler sörnosar. men inga kom. Lite synd fast ändå tur. Nu har jag en hel skål med godis som måste ätas upp innan bebisen kommer. Efter det blir det inget mer socker.
Absolut kan jag göra det. Ska jag först kolla vad de kostar så du får säga ok.
Och hur stora och vilka av bilderna vore bra att veta. Kan du maila mig det så kan jag göra lite undersökningar vilet printställe som är billigast.
Kul att du gillar dem så mycket!

Ikväll ska jag iväg på en första hjälpen kurs för bebisar. Ska bli kul att få använda hjärnan lite. Synd bara att den är så sent. 20:00 till 22:00 Lite väl saftigt.

Kramar
Lisenlife

2012-11-01 @ 08:00:03
URL: http://tezzanlife.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0