Hubba Bubba känsla

Jag vaknade i morse med en känsla av att jag var ett Hubba Bubba som tappat smaken. Ointressant men ändå färgstark. Väldigt konstig känsla.
Lite kaffe och mitt dagliga samtal med pappa gjorde mig lite bättre till mods.
Det är fredag och jag försöker tvinga fram den där härliga fredagskänslan.
 
Idag blir det absolut inget gym för min del. Bäckenet skriker vila och så får det bli.
En lista på lite städning och iordningplock i hemmet är vad som gäller.
 
Och i eftermiddag ska jag åka iväg och hälsa på en vän som har en helt ny lite person att visa upp. De fick en liten pojke den 27 september och nu är det dags för tant Lisen att ge presenter och mys lite med denne lilla och nya person :)

Jag ska även försöka rätta till mitt virkningsprojekt som inte riktigt blivit som jag tänkt mig.
 
Ha en trevlig fredag mina vänner!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0