Midweek

Då var veckan slagen onsdag och åter igen förbluffas jag vart de där sega två första dagarna i veckan tog vägen.
Jag ska strax iväg på kontroll hos barnmorskan. Ett dussin frågor är laddade i min kulspruta som jag hoppas få svar på.
Magen ska mätas och min bebis hjärta ska lyssnas på. Och här i UK så får man kissa i koppen hemma och ta med sig till sjukan. Och tänk att det alltid ska vara så förbannat svårt! Varje gång!
 
Efter det så kommer det bli en relaxing dag. Och jag hoppas mitt garn kommer på posten idag så jag kan fortsätta på min golvdyna.
Lite störigt när garnet tar slut och jag har ett mål att ha täckt en sida innan fredag.
När det gäller träning blir det vilodag idag.
Benmusklerna känns lagom sega och det är skönare än skönast.
 
Ha en underbar dag mina buddies!
 
 
En sån här sjal vill jag så gärna ha eller göra. Men hur gör man är frågan??


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0